نمایش رویایی

نمایش رویایی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمایش رویایی و آدرس soroosh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انیشتین و راننده اش

انیشتین برای رفتن به سخرانی ها تدریس در دانشگاه از راننده ی مورد اطمینان خود کمک می گرفت. راننده ی وی نتنها ماشین وی را هدایت نمی کرد،بلکه همیشه در طول سخرانی ها در میان شنوندگان حضور داشت ،بطوریکه به مباحث انیشتین تسلط پیدا کرده بود! یک روز در حالی که انیشتین در راه دانشگاه بود با صدای بلند گفت که خیلی احساس خستگی می کنم؟

راننده اش پیشنهاد داد که آنها جایشان را عوض کنند و او جای انیشتین سخرانی کند چرا که انیشتین در یک دانشگاه استاد بود و در دانشگاهی که سخرانی داشت کسی او را نمی شناخت و طبعا نمی توانستند او را از راننده اش تشخیص بدهند. انیشتین قبول کرد ، اما در مورد اینکه اگر پس از سخرانی سوالات سختی از وی بپرسند او چه می کند ، کمی تردید داشت.

به هر حال سخرانی راننده به نحو عالی برگزار شد ولی تصور انیشتین درست از آب در آمد.

دانشجویان در پایان سخرانی شروع به مطرح کردن سوالات خود کردند.در این حین راننده ی با هوش گفت:سوالات به قدری ساده هستند که حتی راننده ی من نیز می تواند به آنها پاسخ دهد. سپس انیشتین از میان حضار بر خواست و به راحتی به سوالات پاسخ داد به حدی که باعث شگفتی حضار شد!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 آبان 1390برچسب:, ] [ 21:17 ] [ سروش ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 6940
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

بهترين كدها در صبادانلود